Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Egentligen

Av Kristin - 17 september 2008 20:37

är jag alldeles för trött och för deppad över en sak som hände igår för att öht orka skriva nått idag, men jag måste ändå berätta att idag har jag och lilleputt varit och hälsat på Sandra och det var typ den trevligaste dagen jag haft på länge!


Vi skulle vara på bvc klockan 10, medans jag stod och borstade tänderna (superstressad egentligen) så kom jag på att det är ju typ där de bor! Slängde iväg ett sms och frågade om vi kunde komma förbi en stund och det slutade med att vi var där nästan hela dagen! Mycket kaffe blev det för min stackars kropp som knappt druckit detta sedan vi kom hem, och så blev jag även bjuden på lunch! Det var mycket trevligt!


Nä, nu ska jag försöka få igång en maskin tvätt och hitta på nått för att skingra tankarna lite!

 
 
Ingen bild

Sandra

18 september 2008 08:18

Jättekul o träffa både dej o lilleman!! Trist att du är depp för nåt som hänt, hoppas de inte är nåt allvarligt!! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 30 september 2008 21:24

till winnertaco.blogg.se   Hör av er för lösen (msn, mail eller på annat sätt), om ni inte minns från sist! ...

Av Kristin - 29 september 2008 13:04

Bloggen håller på att flytta tillbaka till blogg.se, det är därför det inte händer så mycket. Håller på med desigenen där, men det går bara halvbra. Snart, snart......

Av Kristin - 14 september 2008 17:46

Efter en något kaotisk förmiddag med en missnöjd bebis, en nedbajsad säng och en dotter som passade på att hälla ypughurt över hela köket medans mamma och pappa gjorde rent i hennes säng så infall det stora lugnet här hemma! Andreas åkte på basket-ma...

Av Kristin - 13 september 2008 07:45

Lilleputten vaknade vid 05:30, och då var även Johanna vaken. Andreas trodde att klockan var typ 7-8 eller nått, så han tog upp Johanna istället för att försöka få henne att somna om. Tidig start idag med andra ord! Men det har varit rätt lugnt, lill...

Av Kristin - 12 september 2008 11:48

Nu är vi hemma med lillebror, född 19:50 den 9/9-08. Allt gick bra, nu anpassar vi oss till livet hemma. Johanna är överförtjust och vill helst bära runt på lillebror dagarna i ända (nej, hon får inte bära honom...)!   Vi har hittills fått sova väldi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards