Alla inlägg under april 2008

Av Kristin - 20 april 2008 15:39

Det är stålande väder idag, så vi tänkte att vi skulle åka till Regementsparken och kasta lite freesbee (ja, inte jag då utan Andreas) och ha lite picknick.


När vi väl kom dit så blåste det dock så mycket så det gick knappt att kasta alls. Johanna verkade inte ha några planer på att somna heller, trots att klockan va långt över sovdags för henne, så vi gick bort till lekplatsen i boulongen istället. Där var det mycket varmare, och Johanna älskade det verkligen! Det var verkligen jätteskönt, blåste inte alls och solen var så varm! Vi åt våra mackor och drack kaffe i solen!Vi stannade till kl 15 ungefär, sedan gick vi till bilen och åkte hem. Johanna somnade efter typ 2 sekunder...


Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, kl 18 ska vi äta hos Andreas faster. Inget jag direkt ser fram emot, men det är väl sånt som bara måste göras. Orkar inte riktigt med hennes hysteriska sätt. Livet blir ju bara så mycket enklare om man inte krånglar till saker hela tiden!


Av Kristin - 20 april 2008 00:13

Medans jag ändå bara sitter här och väntar och gör ingenting så kan jag ju lika gärna ladda upp lite bilder!


Såhär fint har vi det i rabatten nu!


Jag och Johanna städar kylskåpet för et par veckor sedan!


 

Jag har fått en rutchkana!


Jaxon i det underbara vädret!

Av Kristin - 20 april 2008 00:04

  • dricka kaffe, för jag är gravid
  • vara i solen, för jag är gravid
  • äta ost, för jag är gravid
  • träna, för jag är gravid
  • äta fisk, för jag är gravid


Nä, jag har inte slutat med en enda sak av dessa, men jag vet helt alvarligt folk som slutar med allt detta, för, herregud, de är ju gravida! Med andra ord, de slutar leva, för de är ju gravida!


Jag har även en kompis som tycker att saker som tex att gå ut med hunden eller hänga tvätten just nu är helt och hållet Andreas ansvar, eftersom jag är gravid. Ja just det ja, man kan ju skylla allt på att man är gravid och sluta upp med det normala livet och enbart ligga på soffan och äta godis! Visst, det är inte kul att må illa och vara dö-trött, men livet slutar väl inte för det?  Saker måste fortfarnade göras och, tro det eller ej, världen utanför rullar på i samma tempo trots att någon råkar vara gravid!

Av Kristin - 19 april 2008 22:30

Japp, då kör vi en ny blogg! Kände att det är dags för lite nystart i livet, våren är ju trots allt på ingång och jag mår ju bra igen. Så, slut på klagandet och början på possitivt tänkande! Jag ska i alla fall göra mitt bästa...


Idag har jag och mamma varit på plantagen och köpt nya blommor till varadgsrummet och på Ikea och köpt krukor och kartonger. Det blev jättefint! Eftermiddgen spenderade vi på altanen, det var verkligen superhärligt väder!


Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem, jag måste hämta honom i stan och de var försenade hem för att en av bilarna hade gått sönder på vägen. Jag är verkligen jättetrött, så jag hoppas att det inte dröjer alltför länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards