Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

Tiden räcker inte till!

Av Kristin - 6 maj 2008 20:16

Nej, jag konstaterade ikväll att tiden räcker helt enkelt inte till! Jag hade massor med planer på vad jag skulle göra idag när jag hämtat Johanna. Baka bröd, göra iordning middagen till imorrn och damsuga det jag inte hann igår.


Vad händer? Jag somnar med Johanna när vi kommer hem. Hon hade inte sovit hos dagmamman, så hon var trött när vi kom hem. Tydligen jag med, för jag somnade och vi sov i över 1 ½ timme. Sedan kom Andreas hem och väckte oss och sen var det bara att börja med maten.


Klockan var nästan 18 innan vi hade ätit klart, och då gick vi ut en snabbis och grävde upp en liten bit av landet. Vi hann inte mycket innan det var dags för Johanna att sova. Kastade oss i duschen eftersom hon lyckades lorta ner sig ganska duktigt ute och sen isäng med henne. Nu är jag helt död och orkar förmodligen inte så mycket mer idag.


När ska man hinna allt, liksom? Jag har inte ens dammsugit klart övervåningen som jag påbörjade igår och nån middag till imorrn är inte förberedd. Imorrn har Johanna heldag hos dagmamman och jag är i skolan och pluggar, så det finns inte så mycket tid när vi kommer hem. Därför är det så smidigt om middagen bara är att värma. Det får väl bli nått lätt, typ korv med bröd... Det är ju gott det med iofs!

 
 
CaMi

CaMi

7 maj 2008 08:46

Inte skoj med dagar då tiden inte räcker till. :-o Men det är ju så ibland. Medan vissa dagar har man bara för mycket tid och vet inte vad man ska ta sig till för att få tiden att gå. Inget av det är bra, när är jag nöjd egentligen?! :-D Människan är verkligen komplicerad, eller hur? ;-)

http://vardagslivochtankar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 30 september 2008 21:24

till winnertaco.blogg.se   Hör av er för lösen (msn, mail eller på annat sätt), om ni inte minns från sist! ...

Av Kristin - 29 september 2008 13:04

Bloggen håller på att flytta tillbaka till blogg.se, det är därför det inte händer så mycket. Håller på med desigenen där, men det går bara halvbra. Snart, snart......

Av Kristin - 17 september 2008 20:37

är jag alldeles för trött och för deppad över en sak som hände igår för att öht orka skriva nått idag, men jag måste ändå berätta att idag har jag och lilleputt varit och hälsat på Sandra och det var typ den trevligaste dagen jag haft på länge!   Vi...

Av Kristin - 14 september 2008 17:46

Efter en något kaotisk förmiddag med en missnöjd bebis, en nedbajsad säng och en dotter som passade på att hälla ypughurt över hela köket medans mamma och pappa gjorde rent i hennes säng så infall det stora lugnet här hemma! Andreas åkte på basket-ma...

Av Kristin - 13 september 2008 07:45

Lilleputten vaknade vid 05:30, och då var även Johanna vaken. Andreas trodde att klockan var typ 7-8 eller nått, så han tog upp Johanna istället för att försöka få henne att somna om. Tidig start idag med andra ord! Men det har varit rätt lugnt, lill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards