Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Kristin - 19 maj 2008 18:10

När vi skulle äta lunch idag såg jag att det var lite gult klet i Johannas ena ögonvrå, men jag tänkte väl inte mer på det. Sedan blev det värre och värre, så jag antar att hon har fått ögoninflammation. Hur som helst så får hon ju inte gå till dagmamman imorrn. Andreas kunde helst inte vara hemma imorrn, så jag får ta det, vilket innebär att jag måste plugga hela kvällen nu för att försöka ta igen det jag missar imorrn. På onsdag kunde Andreas vara hemma, så då kan jag plugga hela dagen. Det löser sig nog, det känns bara som att det kommer så himla olägligt!


I alla fall så tänkte jag ta tag i saker och ting nu! Slut med skräpmaten och godiset i veckorna. Tror att det är mycket därför jag är så trött. Kan även vara så att jag har lågt järnvärd, men eftersom det är stejk på mvc så kommer jag inte att få nått svar på det förrens i v 30 då jag får komma dit. Mitt val Kvinna står i köket, men det är inte ofta jag kommer ihåg dem. Kanske skulle bli lite bättre på det också...


Nä, nu kemi! 

Av Kristin - 19 maj 2008 09:43

Idag kom vi upp vid 9-tiden, helt otroligt! Men det lär nog inte bli mycket gjort, har så ont i ryggen idag. Jag vet inte om det är foglossning eller bara vanligt ryggont, egentligen kvittar det, det enda jag vet är att jag måste bli bättre på att ta det lungt när jag känner att ryggen börjar säga ifrån!


Fick se tapeterna i hallen i dagsljus nu när vi kom upp, och det blev rikitgt bra! Vi har kommit fram till att vi nog borde ha köpt en rulle till. Väldigt smart eftersom det var utgående modell... Men det borde räcka precis, och räcker det inte så har vi en tanke om en fondvägg på den väggen som ytterdörren sitter.


Idag hade jag tänkt mig att vi skulle till köpis en sväng på förmiddagen, men vi får se vad ryggen säger när vi kommit igång lite mer. Ikväll hoppas jag att jag kan åka till Fjärran och slappa lite med AM!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards