Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Ögoninflamamtion

Av Kristin - 19 maj 2008 18:10

När vi skulle äta lunch idag såg jag att det var lite gult klet i Johannas ena ögonvrå, men jag tänkte väl inte mer på det. Sedan blev det värre och värre, så jag antar att hon har fått ögoninflammation. Hur som helst så får hon ju inte gå till dagmamman imorrn. Andreas kunde helst inte vara hemma imorrn, så jag får ta det, vilket innebär att jag måste plugga hela kvällen nu för att försöka ta igen det jag missar imorrn. På onsdag kunde Andreas vara hemma, så då kan jag plugga hela dagen. Det löser sig nog, det känns bara som att det kommer så himla olägligt!


I alla fall så tänkte jag ta tag i saker och ting nu! Slut med skräpmaten och godiset i veckorna. Tror att det är mycket därför jag är så trött. Kan även vara så att jag har lågt järnvärd, men eftersom det är stejk på mvc så kommer jag inte att få nått svar på det förrens i v 30 då jag får komma dit. Mitt val Kvinna står i köket, men det är inte ofta jag kommer ihåg dem. Kanske skulle bli lite bättre på det också...


Nä, nu kemi! 

 
 
Ingen bild

Sandra S

19 maj 2008 18:31

Trist att Johanna åkt på ögoninflammation .. mina har haft det dem också .. badda badda badda med ljummet vatten är det enda som hjälper (som du säkerligen redan vet!) .. Och ang lågt järnvärde så köp Niferex på apoteket, receptfria järntabeltter. Även fast du inte vet om du har lågt järnvärde kan du ju äta dem i förebyggande, för järn får man inte för mycket av som gravid!! Fast allt de där vet du säkert, ja ville mest bara påminna :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 30 september 2008 21:24

till winnertaco.blogg.se   Hör av er för lösen (msn, mail eller på annat sätt), om ni inte minns från sist! ...

Av Kristin - 29 september 2008 13:04

Bloggen håller på att flytta tillbaka till blogg.se, det är därför det inte händer så mycket. Håller på med desigenen där, men det går bara halvbra. Snart, snart......

Av Kristin - 17 september 2008 20:37

är jag alldeles för trött och för deppad över en sak som hände igår för att öht orka skriva nått idag, men jag måste ändå berätta att idag har jag och lilleputt varit och hälsat på Sandra och det var typ den trevligaste dagen jag haft på länge!   Vi...

Av Kristin - 14 september 2008 17:46

Efter en något kaotisk förmiddag med en missnöjd bebis, en nedbajsad säng och en dotter som passade på att hälla ypughurt över hela köket medans mamma och pappa gjorde rent i hennes säng så infall det stora lugnet här hemma! Andreas åkte på basket-ma...

Av Kristin - 13 september 2008 07:45

Lilleputten vaknade vid 05:30, och då var även Johanna vaken. Andreas trodde att klockan var typ 7-8 eller nått, så han tog upp Johanna istället för att försöka få henne att somna om. Tidig start idag med andra ord! Men det har varit rätt lugnt, lill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards