Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Kristin - 6 juni 2008 20:47

hur man gör när man går på fest. Haha. Det första vi fick höra när vi kom var "jaha, ni har Johanna med er". Då gick det upp ett ljus för oss att man kanske kunde ha fixat barnvakt ;o)


Men festen var rätt kul, massor med god mat och trevligt överlag. Vi var tvugna att gå innan kaffet, Johanna orkade helt enkelt inte mer, och inte min rygg heller faktiskt. Nu ska vi se på film, ska bara ut med hunden, vattna landet, växthuset (jag funderar på när mina örter i växthuset tänker komma upp?) och rabatterna och plocka ihop allt på tomten efter dagen *puh* Men jag ska inte klaga, det är SÅ värt det att bo här!



Av Kristin - 6 juni 2008 15:35

idag är det ännu varmare än igår.. Jag har sagt förut att det i alla fall inte kan bli värre än det var sommaren -06 när jag väntade Johanna, men jag ångrar mig! Det här verkar bli värre!


Ikväll ska vi på 40-årsfest hos grannen, ska bli kul! Har varit på köpis och försökt hitta nått att ta på mig, men utan resultat, så jag får väl helt enkelt ta nån gammal trasa som finns här hemma ;o) Orkar inte springa runt i affärer och leta heller, det är för varmt! 


Nä, duschen och sedan göra oss i ordning! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards