Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Kristin - 12 augusti 2008 16:42

har vi. Granntikarna löper båda två, ni kan ju tänka er hur kul det är för Jaxon. Eller för oss. Han står inte speciellt högt i kurs nu kan jag ju säga...


Jag mår inte heller bra, är bara helt slut, skakis och trött samt en molande huvudvärk. Desstuom har vi inget varmvatten och ingen ventilation eftersom värmepumpen håller på att installeras. Inte riktigt min dag i dag skulle man väl kunna säga! Funderar på en kalldusch, kanske vaknar till då!


Var på Köpis en sväng på förmiddagen, hittade nada i vanlig ordning. Hämtade medecin på apoteket i alla fall och handlade lite mat. Jo, hårsnoddar, strumpor och nagelackremover köpte jag på HM. Jag skulle ha ett par snygga byxor och en tröja att ha på mig på fredag, men det var rätt kört... Skit samma, jag får väl gå i mina trasor tills bebisen behagar komma!


Andreas är borta hela kvällen, är rätt less på det just nu. Johanna tittar på Playhouse Disney och äter smörgåsrån, jag orkar inte riktigt med att aktivera henne just idag.


Längtar verkligen tills jag kan bli mig själv igen och börja göra det jag tycker är kul igen! Just nu blir det mest så att Andreas åker på sina grejer, jag tränar ju inte eller nått nu, och eftersom jag sällan har nått planerat som inet går att anpassa så blir det han som kan åka på allt han vill göra. Skulle absolut vilja komma iväg en sväng, men samtidigt så vet jag ju att jag i princip inte orkar med nånting...


Gnäll, gnäll, gnäll ;o)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards