Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Kristin - 13 augusti 2008 19:57

Nu har vi varmvatten igen! Och värme (som iofs inte behövs just nu, men den funkar i alla fall). Bara ventilation som fattas...


Jag och Johanna bakade muffins på kvällen, det var jättekul tyckte hon. Fast roligast var nog att dricka vatten ur de tomma äggskalen...

Nu ska hon sova, men det verkar hon inte direkt ha nån lust med. De håller på och grejar med ventilationen i garaget nu, så det låter väl en hel del även in till hennes rum missstänker jag.


Hunden gnäller vidare, kan inte vara lätt att vara honom just nu! 

Av Kristin - 13 augusti 2008 10:31

Det känns bättre idag, mår faktiskt helt ok! Åkte till Andreas syrra och lånade duschen igår, belv som en ny människa! Dessutom är det egentligen "skitväder" idag, men jag är överlycklig över att det är svalare!


Vi hoppas på att värmepumpen ska bli färdiginstallerad idag så att varmvattnet kommer tillbaka, och sedan kanske ventilationsprylen kommer på plats imorron. Vore verkligen jätteskönt om det kunde bli klart den här veckan!


Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra idag, ut en stund om ett tag antar jag! Måste fundera ut vad vi ska äta också, har ingen lust att laga mat, men nått lär vi väl få i oss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards