Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

Borrhål för bergvärmen

Av Kristin - 26 juni 2008 14:06

skulle vi få idag, men det var tydligen punka på lastbilen, så det blir inte förrens på måndag. Jag och Johanna åkte till Ikea istället, men jag fattar inte varför jag envisas med att åka dit med henne eftersom hon INTE tycker om det! Fast jag tycker inte att hon borde krånlga och gnälla, det är trots allt till hennes rum vi shoppar ;o)


Orkade dock inte åka och handla mat, någon måtta får det vara, så vi ska äta revbenaspjäll idag även fast det bara är torsdag ;o) Det finns verkligen nästan ingenting hemma, men det är så öken att handla mat så det är inte sant! Jag tror att vi gör det imorrn eftermiddag när Andreas slutat, men å andra sidan, hur smart är det att åka till Maxi en fredagseftermiddag?!

Kan i alla fall meddelan att jag gjorde experimentet med att handla på Willys istället förra månaden, och det blev typ inte en krona mindre i matkostnad än vad vi brukar ha! Visa saker är ju såklart billigare, men andra dyrare. Blöjor tex kostar 18 spänn mer på Willys per paket! Provade deras egna blöjor, men de var ju heeeelt värdelösa! Så inget mer Willys nu, nu blir det Maxi och självscanning igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 30 september 2008 21:24

till winnertaco.blogg.se   Hör av er för lösen (msn, mail eller på annat sätt), om ni inte minns från sist! ...

Av Kristin - 29 september 2008 13:04

Bloggen håller på att flytta tillbaka till blogg.se, det är därför det inte händer så mycket. Håller på med desigenen där, men det går bara halvbra. Snart, snart......

Av Kristin - 17 september 2008 20:37

är jag alldeles för trött och för deppad över en sak som hände igår för att öht orka skriva nått idag, men jag måste ändå berätta att idag har jag och lilleputt varit och hälsat på Sandra och det var typ den trevligaste dagen jag haft på länge!   Vi...

Av Kristin - 14 september 2008 17:46

Efter en något kaotisk förmiddag med en missnöjd bebis, en nedbajsad säng och en dotter som passade på att hälla ypughurt över hela köket medans mamma och pappa gjorde rent i hennes säng så infall det stora lugnet här hemma! Andreas åkte på basket-ma...

Av Kristin - 13 september 2008 07:45

Lilleputten vaknade vid 05:30, och då var även Johanna vaken. Andreas trodde att klockan var typ 7-8 eller nått, så han tog upp Johanna istället för att försöka få henne att somna om. Tidig start idag med andra ord! Men det har varit rätt lugnt, lill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards