Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Kristin - 7 juli 2008 17:44

Vi har just ätit pannkakor, och jag blev sådär supermätt som man bara kan bli av pannkakor, typ! Gott var det i alla fall. Fattar inte hur Johanna får i sig så mycket pannkaka bara, hon åt nästan lika mycket som mig!


I morse var det slut på lugnet igen, då kom borrkillarna tillbaka för att gräva och borra in slangarna i pannrummet. Det lät dock inte lika förfärligt denna gång, och nu är det klart! Nu väntar vi alltså på att pannan ska levereras och installeras, sen är det stora projektet för i år avklarat. Hittils har det gått betydligt smidigare än jag trodde, förutom strulet med foderrören i början.


Roliga kommentarer får man av folk som kommer på besök ibland...

- Ska ni inte ha några tavlor? (Vårt vardagsrum är ganska så spartanskt inrett just nu, en soffa, ett soffbord,en tv, några blommor och ett matsalsbord är det vi har)

- Jo, men inredning ligger inte direkt på första prioritering rent ekonomiskt just nu.

- Fast du vet, på Ellos kan man handla på faktura och betala lite när man känner för det, de har mycket fint!

Ja, just det ja... Vilken superbra lösning på "problemet" (vet inte ens om jag definierar det som ett problem, mindre saker för monstret att riva ner bara)!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards