Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Kristin - 26 juli 2008 11:25

medans vi väntar på att Andreas ska komma hem från jobbet så att vi kan åka och bada så svarar jag på denna enkät!


DIG:

1. Hur lång är du ?

* 174 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

*  Lärar

3. Vad pluggar du ?

* Lärare, men har studieuppehåll t.o.m hösten -09

4. Har du långt hår ?

* Nja. Halvlångt

5. Vilken hårfärg har du ?

* Brun?

6. Sminkar du dig ?

* Om jag ska längre än till ica eller till dagmamman!

7. Har du haft sex senaste månaden?

* Ja

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

* vita

9. Har du kysst någon idag ?

* Ja


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

* Ja

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

* Ingen aning

3. Hur många syskon har du ?

* En  syster

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

* Hör av dig när du vet när tåget kommer. Hej då!

5. Hur många ställen har du bott på ?

* Ända från början?! 11 sttror jag

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

* Ingen.

7. Vilken familjemedlem är snällast?

* Äh, vet inte. Mamma eller pappa

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

* Ehh.. min enda syster har bott i Norge i 1 ½ år nu, innan dess antar jag!


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

* Förra helgen med Lina

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

* Oj, ingen aning... Det var läääääängesedan!

3. Har du kysst nån kompis ?

* Tror inte det

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

* Nej

5. Vem har du varit kompis med längst ?

* Mona, sedan mellanstadiet

6. Vem känner dig bäst?

* Mona

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?

* Hata var ett väldigt starkt ord för en tröja ;o)

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

* Nej


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

* Vågar gör jag väl, men det var nog minst 10 år sedan jag kände att det "behövdes".

2. Klä dig annorlunda ?

* Jag gillar nog mest vanliga kläder.

3. Vara dig själv ?

* Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

* Ja då

5. Pierca dig ?

* Känner inget behov

7. Ha sex på offentlig plats ?

* Känner nog inget behov där heller

8. Vara omogen ?

* Ibland

9. Äta småkryp ?

* Nej


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

* Ingen aning

2. När var du på semester senast ?

* Italien -05

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

* Röd

4. Är ditt hår tråkigt ?

* Ja, just nu. Klippning och färgning på fredag.

5. Vem såg dig naken senast ?

* Johanna :o)

6. Hur ofta duschar du?

Typ varje dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

* Ingen aning... runt midnatt gissar jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards