Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Kristin - 22 juli 2008 19:34

Sitter och kollar på deras hemsida nu, och jisses vad mycket grejer det är jag skulle vilja ha därifrån. Men det får nog vänta, även fast inkomsterna nästa månad blev betydligt högre än förväntat :o) Finns så mycket annat som pengarna borde läggas på!


Appropå pengar och shopping så har jag insett att jag verkligen inte är en sån som hellre shoppar till mina barn än till mig själv ;o) Det känns som att alla andra som har barn känner så, men inte jag... Visst inser väl även jag att om det är så att det barnen behöver nått och jag vill ha nått och det inte finns pengar till båda så måste barnen gå först, men jag handlar då hellre kläder till mig själv än till barnen. Antar att det är ännu ett bevis på vilken värdelös mamma jag är ;o) 


Idag har det varit lagom varmt ute, vi har varit ute nästan hela dagen. Bland anant gick vi hela vägen till anslagstavlan och tillbaka. Vet inte direkt om det gjorde Johanna så mycket lugnare eller tröttare, men hon fick i alla fall se "äst" (=hästar) på vägen, samt plocka blommor och peka på nyckelpigor!


När Andreas kom hem grillade vi hamburgare och plockade lite krusbär. Nu ska jag strax sätta mig med ett fotbad, raka benen och fixa iordning mig lite. Inte för att det är direkt möjligt att känna sig fräsh just nu, men försöka duger ju!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards