Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Kristin - 8 juli 2008 21:36

Imorse var vi hos bm, men inte min valnliga eftersom hon var på semester. Det gick bra, allt såg bra ut utom att jag måste börja äta järntabletter. Men det gick bra sist, kände faktiskt knappt av att jag åt dem alls, så jag hoppas att det blir lika den här gågnen! Efteråt gick vi och hälsade på svärmor på jobbet och sen åkte jag och Johanna och handlade.


Det har varit rätt bra väder idag, men inte har vi lyckats vara ute mycket för det... När vi kom hem var det dags för lunch och sedan tyckte Johanna att hon skulle sova tre timmar, så jag gjorde likadant! Sköööönt... Sedan kom Andreas hem, vi pratade om att åka iväg till nån lekplats eller nått, men innan vi kom iväg så fick han jourjobb. Struntade i det och flyttade upp lite kläder i nya sovrummet istället. Johanna såg på nått program på 4:an om hemlösa djur. Skitkul tyckte hon!


När hon somnat spelade jag lite på blip och nu ska jag snart äta glass och se på "So ypu think ypu can dance".

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards