Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Kristin - 23 juli 2008 20:45

Idag har det varit jättevarmt! Jag och Johanna satt på altanen och åt frukost och höll på att dö, typ. Då kom Sara joggandes förbi... Shit...


Insåg igår att jag hade tid hos bm idag på förmiddagen, inget jag direkt kände för, men det var väl bara att masa sig dit. Lämnade Johanna hos hennes farmor på vägen, var skönt att slippa ha henne med! Allt såg bra ut, magen växer och hjärtat slår som det ska.


Eftersom det varit så himla varmt så har jag mest mått dåligt hela dagen. Bläää....

Sandra: hade verkligen tänkt höra om ni ville komma idag, men jag kände redan imorse att det inte skulle bli en bra dag, så jag struntad i det... Om ni inte hinner hit denna veckan så kanske jag och Johanna kan komma till er i nästa vecka?!


På kvällen var det lite bättre, jag har damsugit och torkat golven på övervågningen í alla fall och flyttat ner lite grejer till frysboxen så att frysen här uppe kan frostas av i helgen. Trodde verkligen att det skulle komma lite regn på kvällen, det kom en massa moln men sen blev det inget mer. Hade varit skönt med en skur!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards